prírodný adventný kalendár

4. deň – adventný kalendár prírodnej kozmetiky

Dnes už je 4. deň prírodného adventného kalendára, čo znamená že vám opäť predstavím ďalšiu voňavú značku prírodnej kozmetiky. Tou bude Soaphoria, ktorá má naozaj širokú ponuku výrobkov a ešte viac zapamätateľné obaly, sú totižto znova použiteľné. Čo si pre nás pripravili do adventného kalendára, zistíte čoskoro. Ešte predtým, sa poďme o nich dozvedieť viac v rozhovore, ktorý som vám aj na dnes pripravila.

Kto to je?

Soaphoria je prírodná a organická kozmetika, ktorá základom sú rastlinné oleje. Obohacujú ju kvetovými vodami (hydrolát), extraktmi z liečivých bylín, blahodarnými ílmi, minerálmi, éterickými olejmi, medom a včelím voskom, vitamínom C a E, koenzýmom Q10. Pri výrobe svojich produktov sa držia svojich 5-ich hodnôt, ktorými sú kvalitné suroviny, etický nákup, ručná výroba, šetrné balenie a ochrana zvierat.  Práve preto sú ich výrobky 100% vegetariánske a viac ako 90% z nich sú vyrobené z vegánskych surovín. Snažia sa nakupovať bylinky od regionálnych bylinkárov z celej Slovenskej republiky, suroviny od domácich dodávateľov. A mnoho ďalšieho… Ale, ako sa vlastne k výrobe kozmetiky dostali? Čo nového ich čaká? To sa dočítate v dnešnom rozhovore. Samozrejme ku koncu môžete opäť súťažiť o voňavý set, ktorý darovali do súťaže.

Rozhovor:

Existuje mnoho oblastí lokálnych produktov. Prečo práve prírodná kozmetika, čím vás chytila za srdce?

Celé to začalo v rannom detstve, kedy náš ešte babička zaviedla do ríše liečivých bylín. Len vďaka nej sme sa naučili to, čo vieme dodnes aj keď sme v detstve z toho neboli nadšení. S odstupom času ale vieme ako veľmi jej za to môžeme byť vďační. Myšlienka vytvorenia samotnej značky Soaphoria sa vynorila o pár rokov neskôr. Začalo to nevinne. Očarila nás výroba mydla a mali sme chuť podeliť sa o tento zážitok s blízkymi. V tej dobe bol trh so slovenskou prírodnou kozmetikou naozaj malý, a preto sme sa rozhodli ju sami vyrábať.

Výrobu kozmetiky vnímame ako výzvu. Výzvu dokázať, že prírodná a organická kozmetika nepredstavuje luxus ani novodobý trend. Naopak. Mala by byť samozrejmosťou a vedomou voľbou každého z nás. Dôraz sa má klásť na produkty vyrobené z kvalitných surovín pochádzajúcich z trvalo udržateľných hospodárstiev, bez syntetických aditív a s prídavkom výlučne nevyhnutných konzervačných látok, ktoré tiež musia spĺňať vysoké štandardy. Produkty, ktoré neobsahujú suroviny, ktoré poškodzujú náš organizmus, ale podporujú a udržiavajú naše zdravie. Produkty, ktoré nám prinášajú radosť.

Bolo náročné dostať sa až do tejto podoby, tj. fungujúcej značky? Koľko rokov vám to trvalo?

Naša značka nedávno oslávila piate narodeniny, tých 5 rokov počítame od samotného vzniku myšlienky. Samozrejme, náročné to bolo, ako sa môžete dočítať aj v našom príbehu na našom webe. Začínali sme úplne od nuly, čím je naša značka trošku iná. Nezačínali sme ako startup projekt a nemali sme ani investora. Celý kapitál sme preinvestovali a snažili sa inovovať, vytvárať nové výrobky. Tiež sme zo začiatku ešte chodili do práce a mali iné zamestnanie, aby sme zvládali financovať výrobu a celkový rozvoj značky, ktorý bol časovo aj finančne skutočne náročný.

Koľko trvá taký proces uvedenia nového produktu na trh? Je to technicky náročné?

Tvorba a samotný proces uvedenia výrobku na trh je samozrejme taktiež náročný, avšak čím máme viac skúseností z oblasti vývoja a výskumu, tým to ide ľahšie a rýchlejšie. Niektorým výrobcom trvá tento proces približne rok, a tak to bolo zo začiatku aj u nás v závislosti od konkrétnych produktov, v súčasnosti sa nám už darí uvádzať novinky na trh približne v priebehu troch mesiacov.

Na Slovensku ale aj v Česku je stále mnoho predajcov, ktorí nemajú svoj predaj kozmetiky zlegalizovaný. Aký je váš názor na túto skutočnosť? Prečo je podľa vás lepšie nakupovať od niekoho, kto sa tomu venuje oficiálne?

Áno, vieme aj o takýchto výrobcoch. V žiadnom prípade však nedokážeme súhlasiť s podobným postupom. Úrad verejného zdravotníctva predsa neexistuje preto, aby bránil niekomu v podnikaní, ale práve pre ten poriadok, ktorý je v tomto smere z nášho pohľadu nesmierne dôležitý. Tak ako v potravinárstve, tak aj v kozmetickom priemysle môžeme hovoriť o vplyve produktov na ľudské zdravie a kladieme preto skutočne veľký dôraz na kvalitu surovín ako aj hotových výrobkov, rovnako ako na všetky potrebné úkony pri samotnom uvádzaní výrobku na trh.

Výrobcovia, ktorí svoje produkty ponúkajú na trhu bez potrebných opatrení a dokumentácie o bezpečnosti, či zdravotnej nezávadnosti týchto produktov mnohokrát hazardujú so zdravím svojich zákazníkov. Bohužiaľ sa však stále nájdu ľudia, ktorí tieto produkty nakupujú a myslíme si, že táto otázky by mala byť položená práve im. Možno aj sami seba by sa mali opýtať, či naozaj chcú kupovať výrobky, ktoré na trhu nie sú legálne a nemajú nijakú záruku o ich bezpečnosti. Obávame sa, že takýto výrobcovia si väčšinou neuvedomujú, čo môžu svojím konaním zaviniť a budú takýmto spôsobom fungovať do momentu, kým sa niekomu niečo nestane.

Aké sú vaše plány do budúcna?

Naším cieľom je stabilizácia spoločnosti, výmena a zlepšenie niektorých receptúr. V budúcnosti aj menší rebranding. Z krátkodobejších cieľov je to najmä publikácia a rozšírenie dekoratívnej kozmetiky, na ktorej pracujeme už dlhšiu dobu a v neposlednom rade aj expanzia na EU trhu.

Nahliadni aj na ich facebook a  instagram

Ďakujem krásne za rozhovor a prajem veľa úspechov v expanzii na EU trh. Je skvelé vidieť, ako sa z malej značky stala, skvelá fungujú prosperujúca značka na slovenskom trhu. Soaphoria je určite inšpiráciou pre každého, kto si doteraz myslel, že sa prírodná slovenská kozmetická značka nemôže vypracovať na jednu naozaj známu fungujúcu značku, ktorá by pokojne mohla byť konkurentom drogériových značiek. A, aby ste si nemysleli, že sme na vás zabudli, tak poďme rovno na súťaž.

Vianoce sa blížia, tak sa poďme naladiť na ich atmosféru…

Dnes môžete súťažiť o dva skvelé voňavé produkty, ktorá vás dostanú na vianočnú nôtu. Začnete príjemným kúpeľom spolu so sprchovacou penou a potom to zakončíte prírodným telovým nektárom. Čo viac si priať? Už len zodpovedať dnešnú otázku. Akú hodnotu pH má sprchovacia pena, ktorú máme dnes v súťaži? S odpoveďou vám vie pomôcť, ak navštívite ich stránku. Nezabudnite pripísať svoj mail aby som vás mohla kontaktovať. 🙂

S výsledkom budete oboznámený na ďalší deň a nájdete ho tu na konci príspevku.

Zajtra sa vidíme pri ďalšej voňavej značke prírodnej slovenskej kozmetiky.

SÚŤAŽ UKONČENÁ!

Výherca: Silvia D. – Gratulujem!

Magické vianoce -telový nektár

Harmónia - sprchovacia pena

29 komentárov

  1. Lenka Koprdová

    4. decembra 2018 at 22:58

    pH 5,5

  2. Barbora

    4. decembra 2018 at 22:40

    Dúfam že dnes to vyjde ♥️ ph 5,5

  3. Kristýna Hytychová

    4. decembra 2018 at 22:36

    Ph 5,5

  4. Silvia Decsiova

    4. decembra 2018 at 20:54

    PH 5,5 je odpoveď ?

  5. Zuzana Úradníková

    4. decembra 2018 at 20:12

    Ph 5,5

  6. Milan

    4. decembra 2018 at 15:58

    sprchovacia pena mám ph 5,5

  7. Ingrid Štefanová

    4. decembra 2018 at 15:57

    Sprchovacia pena mám ph 5,5

  8. Denisa Štefancová

    4. decembra 2018 at 15:35

    pH 5,5

  9. marika

    4. decembra 2018 at 14:03

    Hodnota pH: 5,5

  10. Diana

    4. decembra 2018 at 13:53

    Značka Soaphoria je jedna z najlepších, ktoré som zatiaľ skúšala, tieto produkty od nich vyzerajú super tiež, určite siich zoženiem. Sprchovacia pena má ph 5.5 🙂

  11. Domininika

    4. decembra 2018 at 12:02

    pH sprchovej peny je 5,5 🙂

  12. Katarína Ondrušova

    4. decembra 2018 at 10:52

    5,5

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.